tirsdag 8. mai 2012

Ny økonomiblogg

Hei og velkommen til min blogg!

Å starte denne bloggen har ligget i bakhodet lenge nå, det må jeg si.
Jeg verker i fingrene etter å dele mitt nyoppdagete pengevett med alle som føler at de trenger en forandring på den økonomiske fronten. Jeg kan ikke love noen raske løsningen eller den rette lotto-rekka, men jeg tør påstå at jeg kan ha funnet veien mot en sunn økonomi og den rikdommen som måtte følge med!

Bloggen kommer til å dreie seg om privatøkonomi, et felt jeg personlig synes er sterkt nedprioritert hos mange. Jeg kommer til å skrive om sparing, om gjeld, hvordan komme ut av gjeld, hvordan unngå gjeld, hvorfor unngå gjeld, hvorfor spare penger, om forbruk, om kredittkort, om det å være ung i boligmarkedet, om boliglån og studielån, og dele mine meninger om alle disse temaene. En og annen filosofisk betraktning kan også dukke opp!

Jeg kommer til å dele mye av min egen privatøkonomi og mine prosjekter på hjemmebane, for å vise effekten av å bevege seg fra en økonomisk analfabet til å ha sett lyset.

Dette er et tema jeg brenner sterkt for og jeg skal gjøre hva jeg kan for å spre budskapet og inspirere så mange som mulig til både og ta ansvar for, men også å fatte interesse for, sin egen hverdagsøkonomi!

Om jeg så bare når frem til en eneste person som får en mer bekymringsfri fremtid - så er målet mitt nådd :)
Følg med alle som måtte ønske!


3 kommentarer:

  1. Dette blir spennende å følge med på :)

    -Storfamilie

    SvarSlett
  2. Lykke til! Gleder meg til å følge med her. :)

    SvarSlett
  3. Jeg har fulgt deg på pengevett og du har skjønt det!! Satser på mange flotte oppdateringer og gode tips på veien, så får du svinge innom bloggen min når du har litt til overs å investere;)

    SvarSlett

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.