fredag 10. august 2012

Alt du egentlig trenger å vite om privatøkonomi - på et ark! (Kilde: the simple dollar)

I dag kom jeg over denne, på en blogg jeg har fulgt litt av og på en stund. Bloggen heter The simple dollar og har mye godt stoff om privatøkonomi og motivasjon. Spesielt godt liker jeg Q/A (spørsmål og svar) delen som kjøres med jevne mellomrom. I dag fant jeg at jeg gratis kan laste ned forfatterens gratis bok: "Everything You Ever Really Needed to Know About Personal Finance On Just One Page!"

Og det er sant - der er hele løsningen på alle din økonomiske problemer og utfordringer - på et ark! Tenkte å dele det med dere i dag. Resten av den 49 siden lange boka må jeg bruke litt mer tid på. Men dette arket oppsummerer enkelt og greit hvordan man lykkes økonomisk!



Med dette er det bare å ønske alle en god og økonomisk fornuftig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.