tirsdag 12. november 2013

Bloggen oppdatert med bryllupsregnskapet

Jeg har oppdatert bloggen med en side for bryllupsregnskapet, detaljert i kroner og øre slik det skal være :) Håper ingen bryllupsgjester er så uheldige å lese dette da, det hadde vært litt teit! Men kanskje kan det inspirere andre brudepar der ute til å få litt oversikt over hva bryllupet faktisk koster.

Siden ligger som fane øverst, eller via denne linken: Bryllupsregnskapet

Det er ikke til å komme unna at det er varierende på bryllupsforumene hvor mye brudene har kontroll på kostnadene. Noen er veldig flinke, mens mange ikke vet annet om hva bryllupet kostet enn at "det ble nok dyrt". Hva enn det vil si. Og jeg merker jo selv nå at det koster endel, faktisk er det vårt nest dyreste prosjekt etter leilighetskjøpet. Så jeg lurer litt på hvor mye penger som forsvinner i hverdagen hvis man ikke en gang orker ha kontroll på pengebruken under såpass dyre prosjekter som et bryllup kan være. Samtidig er det jo de som har foreldre som betaler, mann som betaler, og kanskje ikke trenger bry seg så mye. Men sånn er det ikke hos oss, så jeg liker å bry meg litt når vi skal bruke så mye penger på noe.

Hittil har vi spart, og vi sparer fortsatt! Men penger begynner også å bli brukt, det er jo faktisk ikke så lenge igjen til 31. januar, så det er vel normalt at kontoen også blir tatt i bruk :)

Og ja - jeg gleder meg til å tenke på - og skrive om - noe annet enn bryllup.
Nå kan de som er nysgjerrige følge med på bryllupsregnskapet, så får vi se om bloggen igjen kan omhandle noe annet enn bryllupsforberedelser ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.