mandag 25. november 2013

Kjøp brudekjole i Polen!

Okay, jeg vet jeg sa at jeg ikke skulle skrive mer om bryllup - men dette må jo bare deles :)

Jeg er i Warzsawa, har vært på brudekjole outlet, hvor det har MASSE nydelige brudekjoler! Mye bedre utvalg enn i salongene jeg har besøkt i Oslo. Og til en flott pris, siden det er utgående modeller. For akkurat det spiller ingen rolle for meg. Fant en nydelig kjole, som er perfekt for anledningen. Kjolen gikk rett fra prøverommet til symaskinen, de har skredder som jobber der. Hun sydde den ferdig samme dag, og den sitter som et skudd, og man kan ikke ane at kjolen er sydd om og lagt opp en god del. Virkelig flink og effektiv dame!

Så, pris for nydelig ordentlig brudekjole, inkludert skredder: 3300 kroner!
Perfekt :)

Flinke folk, salongen for oss selv, kan på alle måter anbefales.
De snakker ikke veldig godt engelsk, men har hatt besøk av mange fra Norge, og alle finner kjole med deres hjelp selv med språkutfordring. Så det ordner seg! Jeg jukset litt, da min forlover er halvt polsk og snakker polsk :) Har man mulighet til noe sånt er det ingen tvil om at det kan lønne seg å ta en slik tur.
Flyr man Ryanair får man billetter til under hundrelappen, og overnatting kan man finne billig i Warzsawa.

Hurra for Polen!

Men, resten av turen har blitt dyr! Polen er så deilig, man får så mye for pengene! Vi har levd som noen luksusdyr i 4 dager nå, det merkes i lommeboka. Samtidig har vi kost oss dønn i hjel, og er bare halvblakke. Hadde vi gjort det samme i Norge hadde vi vært helblakke begge to. Litt shopping har selvsagt også inntruffet ;) Men fortsatt er totalen billigere enn om man kjøpte ny kjole hjemme. Godt under det faktisk!

I kveld skal jeg finne veien tilbake til Norge igjen, vi snakkes :)

For de som ønsker mer info om denne ouleten, sjekk ut nettsiden deres, den er på engelsk også.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kommentarer modereres pga veldig mye spam og reklame.